onsdag 9. mars 2011

Leeeeeenge siden sist.....

en hel Evighet

de siste Fødselene er ikke skr inn i bloggen ennå, men jeg håper snart å få Tiden igjen..;0)

Det har vært en laaang seig prosess på privaten.. og det var bare å la stormene få roe seg igjen før jeg kunne stille meg disponibel og i Service igjen, jeg har landet STORE Tunge Lecablokker og er i ferd med å få til en GOOOOD base for meg og mine Prinsesser etter atFamilieforholdet fikk omorganiserte strukturer og rammer... Det var maaaange ting som var første prioritet leeenge men nå er det bare EN Stor Bautastein igjen, og da skal de store tingene være tilrettelagt for at jeg kan plukke opp igjen en av mine største Lidenskaper
-nemlig Mothering the Mothers!
Og jeg Gleder meg så innmari, og er Godt igang med kartleggingsprosessen av hvor når og hvordan... og satser på å ha det meste på plass til å følge opp Gravide igjen fra ca august/september, kansje til og med noen allerede fra sommern av....(?) -JIPPI!!!

Førerkortet er Endelig på plass.. kjørte opp 11. februar, gjorde kort prosess på under 3 uker når jeg endelig fikk samla fokuset igjen...

NÅ er Verden MIN!!! ALT er Mulig!!! Bare gi beskjed -jeg kommer;0)

Så nå, etterhvert som jeg får definert hvor når hva osv vil jeg legge inn informasjon her
-i'm Back! (litt gira akkurat nå, men jeg lander gradvis og det er Herlig..!)

Spring is in the air!

LOVE til Dere Alle så lenge..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar