onsdag 23. mars 2011

Geografi...

tenkte jeg kunne informere

om OMRÅDER HVOR jeg ser for meg å holde KURS
og tilby Fødselassistanse og konsultasjoner og bl.a
MassasjeBehandlinger...:

jeg har jo Endelig flytta tilbake til Nesoddlandet med
Mine 3 Vakre Prinsesser, så her er BASEN og jeg vil
legge tilrette for hjemmeKlinikk her igjen + at det
blir et eget klinikk/kontor på Nesoddtangen, Oslo eller
evt i Drøbak... foreløpige tanker i allefall;0)

ellers så ønsker jeg å jobbe med FOKUS på og i tilknyt-
ning til sykehusene i Fredrikstad, Bærum, Asker og
Drammen, og i Oslo såklart...

jeg kommer til å tilby kurs i disse områdene en gang i mnd
og "rullere" hver mnd mellom de forskjellige stedene..

Fra mine tidligere erfaringer ser jeg at majoriteten av mine
klienter setter Enormt Stor pris på Kurs, Konsultasjoner og
Behandlinger i sitt Eget Hjem.. og derfor tenker jeg å forts
tilby dette.. Svangerskapet er en Hellig og veldig Intim
Tid i Livet, starten på en helt NY og Spennende Reise i Livet
og om jeg kan Bidra til å tilrettelegge for en mer Harmonisk
opplevelse av denne delen av Reisen, så er jeg Beæret over å
få lov til det.. Å få være en del av dette Intime og Hellige en
liten stund er Ubeskrivelig MAGISKt...



om Du/Dere ønsker assistanse, kurs el behandlinger innen-
for en Romslig radius rundt -->Fredrikstad, Bærum, Asker,
Drammen og Oslo sykehusene er det bare å ta kontakt..!!!
og jeg har også mange Nydelige kollegaer rundt meg som jeg
mer enn gjerne henviser til om vi ser at det blir naturlig;0)
(rundt i hele Norge....)

Namastè!

Herlige Vår!
så Deilig ute i Sola, høre snø/isvannet sildre og klukke....:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar