torsdag 21. januar 2010

Helt Grønn;0)

Ja, hva skal jeg si....
Jeg forvilla meg hit inn etter Inspirasjon fra min Kjære Elins blogg;0)
nå befinner jo vi oss i to litt forskjellige kategorier men men.. kan jo være jeg kan bli dreven på å blogge etterhvert jeg og:)
tross mye motstand havna jeg jo utpå og fikk "facbookdilla" og det er jo så langt.. så langt mitt talent innenfor den teknologiske verden strekker seg... inntill videre;0)
Men NÅ er jeg HER!

Og det er jo Innmari Spennende:)

Jeg begynte min "karriere" som terapeut innenfor det "alternative" sommeren 2005. Og har jo på ingen måter angret det valget ett sekund siden da. Akkurat nå videreutdanner jeg meg på www.doulaskolen.no og er så INSPIRERT som aldri før -Livet er Nyyyyyyydelig!
Og det er detta som er tanken da...
å videreformidle hva jeg Tilbyr og hvordan Mulighetene UtFolder seg underveis, og manifesteres...

VELKOMMEN med på Reisen!

1 kommentar:

  1. ..ser jo at jeg kommer til å bruke endel tid på farger, skrift, bilder.... hvordan skal denne blogg-profilen se ut? kan være den skal få skifte mange ganger før jeg lander i "mitt rette utsende" altså;0)

    SvarSlett