lørdag 6. februar 2010

ute på vift..

Lillemor og meg er ute på "vift"... 

Vi reiste inn til byn tidlig i går(fredag)
hadde 2 veldig gode møter, besøkte 
hobbyjobben min på noa noa og dro på
Doulaskolen og hadde en meget Berikende
dag:) tok inn på IdaHotellet  (en Kjær 
Venninnes leilighet), spiste Godt og landa
mykt men dypt i senga rundt midnatt:)

I dag klarte vi faktisk å komme oss opp
ca halv ni tida (normalt på IdaHotellet
pleier det å være umulig å stå opp før 
ca kl ti -men vi klarte det i dag, vi rakk
å være på skolen til undervisningsstart..)

I dag som i går hadde vi Nydelige Gravide
"klienter" som fikk FotSoneMassasje og
GravidMassasje:) til tross av at behand-
lingene i sal med mange terapeuter og 
mange klienter, kan være utfordrende for
begge parter, så var det en Nyyyydelig
atmosfære i rommet og alle klientene var 
meget Takknemlige og Godt ivaretatt 
-Mmmmmh...:) FORNØYD meg!

I morgen blir det nye utfordringer og 
spennende nytt på programmet.. og det 
liker jeg:)

Og om en mnd blir det nye Muligheter for
Alle Gravide til å komme å få Deilige, 
Avstressende Behandlinger -helt Gratis,
og helt Uforpliktende! Hjertlig Velkomne!

Ps! fredagsmøtene kan resultere i at jeg 
kommer til å ha tilgang på behandlings-
rom/kontor inne i Tigerstaden også, kansje 
også kurs-lokale;0) men jeg forhaster meg 
ikke med å ta avgjørelser.. det er så mye
spennende Muligheter som Popper opp
akkurat nå..:)

1 kommentar:

  1. Nå har vi brukt det vi har lært: Herlig!!!! Gleder oss til å komme til dere igjen <3
    Ha en super søndag, og hils alle der hjemme!
    Klemmer

    SvarSlett