mandag 12. november 2012

loooooooooong time no see

Her er det en Goooood stund siden sist jeg var innom..

I dag tok jeg en tur innom Doula-mailadressen min også
for å se hva jeg har gått glipp av siden long time ago,
og fikk en påminnelse om at jeg en gang begynte denne bloggen.

Her mangler noen oppdateringer/fødsler, og jeg kjenner på nå..
som jeg etter over 2 år endelig er i gang igjen som Terapeut, på
om jeg skal gjøre de oppdateringene, el om jeg skal RE-STARTE
og begynne fra her, og evt komme tilbake til tidligere historier
sånn underveis....

I det jeg skriver det, kjennes det ut som om jeg rett og slett bare
skal begynne fra her, og plukke opp etterhvert ;o)

Forrige uke på tirsdag 6. nov hadde jeg min første Gravide på
massasjebenken igjen -Fantastisk! og så godt å kjenne at det
er omtrent som å sykle, så fort jeg var igang var jeg bare rett
tilbake til den "gyngende" el Flytende el Meditative tilstanden
som jeg kommer inn i når jeg jobber med Gravide..

Det er forts like Magisk,
og en Stor Gave å få en sånn tillitserklæring som det er, når man
er på sitt mest Sensetive (Gravid) og få lov til å gi de noe som
de virkelig trenger og ikke minst virkelig virkelig Fortjener... :)

og like fint gikk det forrige tors, da var jeg igjen 2 ganger inne
i det Hellige Rommet og gav GravidMassasje, igjen;o)

I dag er det mandag og NY uke, og jeg har allerede satt av tirs
og tors, og har en Gravid klient til hver av dagene og kansje en
Gravid til den ene og/el andre dagen -HURRA!

og jeg som ikke har fått vært ute på markedsføringsrunden ennå
så TAKKnemlighet er i meg hele tida nå..! -det er Flyt når jeg
har Tillit og slipper til det som Skaper el "driver......"

Så Kjære Dere! jeg tilbyr Endelig GravidMassasje og kurs igjen
jeg er mobil og fleksibel;o) Ta kontakt! Spre videre;o)

Hjertlig Hjertlig TAKK!

SolSkinnsHilsen fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar